miercuri, 9 septembrie 2015

Toamna epica...♥♥♥

Toamna epicak


1♥Stimata toamna,surasul meu,epic
M-ai regasit,sunt acelasi,stil melancolic,
Indragostit de tine,cu mult patos si dor
Doar pentru tine,nutresc sublimul meu,amor,,,

2♥Respectabila zana,incercata toamna
De adieri fierbinti,si alte nostalgii
Plina si incarcata,de sublima,roada
I-ti daruiesc tie,sublime si interesante,fantezii,,,

3♥Cu sentimentul tau viu,si epic parfumat
Mi-ai daruit,egoul subtil si pasul tau,galant
I-ti multumesc nepus,si pentru giuvaeruri,pur talent
Remarcandu-te mereu,in al meu,exceptional concept,,,

4♥Senzationala toamna,erudita entitate,si bogata
Esti ca noaptea,stralucitoare,sclipire instelata
Plina de fardurile vietii existentiale,excentrica uimire
Buna si demna,de dragoste,si extravaganta iubire,,,

5♥Frumoasa toamna,intuitie si fascinatie,in visare
Te ador dulce,ca pe o fantastica,idilica floare
Frumosa si sublima,iscoditoare,a orizonturilor,din zare
Ma alatur tie,ca rege a-l iubirii,in noptile de visare,,,

6♥Estetica toamna,natura designului viu,esti fermecatoare
Viata cu tine,are  nuanta,caracter,ton si culoare
Criteriu,epic de exceptie,cuprins de personalitate in ecuatie
Tu esti pentru mine,indragostit de tine,o dulce,definitie,,,

7♥M-am indragostit,fireste prin cugetul meu,de tine
Printre zambete,suspine,si lacrimi de bucurie,sublime
Inca din frageda,perioada de cautari epice,din copilarie
Balsam feeric,toamna imbalsamata in puf,de melancolie,,,

8♥Cuprins de vraja,ta distinsa
De rodul tau,de neinvinsa
Scumpa toamna,m-am lasat sedus
Fiindu-ti vesnic,a-l tau presupus,,,

9♥Sub cupola ta,imbalsamata in minuni
Descopar si decodific,unele genuni
Ma simt,cu adevarat,onorat
Si ma declar,etern de tine,amorezat,,,

10♥Sarutul tau,impresii si nuante
Expresii dulci,cu importante
Ilustre raze,de iubire
Ma contopesc,de fericire,,,

11♥Senzuala toamna,partinitoare
Tu esti atat,de primitoare
Ls sanul tau,viu si etern
As vrea sa atipesc,mereu,,,

12♥Etern doresc,sa-ti fac eu complimente
Culese si drese,prin sincere talente
Ravase-ti daruiesc,de adorare-multa
Esti pentru mine,empatia cea mai culta,,,






Tehnoredactare:gabriell baciu

2 comentarii: