duminică, 6 aprilie 2014

Dimineti,de primavara

 



                 Dimineti,de primavara

 

In fiecare dimineata,cand soarele,rasare

Am sentimentul,ca se bucura fiecare,floare

Am sentimentul,ca totul este nostalgie

Si nu ma insel,este sublima,feerie,

 

Interesant,uneori,chiar stau si meditez

I-mi vine,sa privesc,rasaritul si sa,visez

Ce nostim,apar pomii infloriti

Parca ar,fi ornamental,zugraviti,

 

Primavara,are diminetile,mai fericite

Clipe alese,nostime,si mult,dorite

Aurora diminetii,patrunde,in suflet

Aerul,de primavara,fertil si select,

 

I-mi place sa visez,la primele ore,ale diminetii

Sunt clipe,fermecatoare,melancolia,vietii

Visez,cu ochi mari deschisi,o lume fericita

pretutindeni,eliberata,si desavarsita,

 

Culorile,diminetilor de primavara,sunt,pastelate

Feerice,nostagice,fermecatoare,viu colorate

privesc cu viu,interes,spectacolul,ce mi se,ofera

In fiecare dimineata,apoi,in fiecare seara,,.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu